Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Història

Afegir aportació
  • Katia

11.05.2015 19:42

La història com a ciència.

Crec que la història es una ciència i el si per explicar la veritat s'ha d'ofendre al del costat doncs es fa, perquè sino no estariem sent objectius i acabariem que ja no fariem història, sino que estariem fent ficció. La historia real no entén de sentiments.

UN RESPECTE A LA HISTÓRIA

Marto 30.01.2012 16:41

Crec que li devem un gran respecte a la història. Molta gent lluita per recuperar un record però també ha de pensar en no trepitjar els records dels altres. Cadascú viu la vida d'una manera i té un passat una historia però el més bonic de tot seria que els uns als altres ens expliquèssim la nostra sense ofendre al del costat.

RespondreInapropiat
  • roc

14.04.2015 13:01

ibers

De fet se que hi han hagut excavacions sobre els ibers, però no sé que de les representacions que es fan siguin d'ibers, tal vegada mirar-ho dins el folklore català per exemple l'Amades.

Ibers

Jo 12.07.2008 01:51

Bones,

algun sap si hi ha alguna agrupació (com n'hi ha tantes d'Armats) d'Ibers? Em sorpren que representem als invasors, pero no al poble que vivia a les nostres contrades abans.

RespondreInapropiat
  • Marto

30.01.2012 16:41

UN RESPECTE A LA HISTÓRIA

Crec que li devem un gran respecte a la història. Molta gent lluita per recuperar un record però també ha de pensar en no trepitjar els records dels altres. Cadascú viu la vida d'una manera i té un passat una historia però el més bonic de tot seria que els uns als altres ens expliquèssim la nostra sense ofendre al del costat.

RespondreInapropiat
  • Andreu

07.05.2010 09:00

valencianisme, blasquisme...

Als primers capítols d'un llibre sobre doblatge a València, podem llegir una bona aproximació al valencianisme del segle XX. El llibre és de Vicent Artur Moreno: "La dècada prodigiosa. Una odissea de l’espai comunicatiu valencià. Els orígens del doblatge a RTVV (1989-2000)", València: Denes Editorial, 2010.

RespondreInapropiat
  • jeam

26.03.2009 18:22

CATALUNYA ELS SEGADORS

ha qui any es ba pubica minteresa mol espero una contesta un saluda

CATALUNYA ELS SEGADORS PER MARC SABATES

MARC-SABATES.COM 23.01.2008 11:01

VISCA CATALUNYA LLIURE
    VISCA ELS PAISOS CATALANS
    VISCA LA MEVA TERRA
    VISCA CATALUNYA INDEPENDENT
    INDEPENDENCIA
    WWW.MARC-SABATES.COM
    FUTBOL CLUB BARCELONA
    NACIO CATALANA 2014 //// .

RespondreInapropiat
  • WWW.MARC-SABATES.COM

16.10.2008 12:34

President Lluis Companys +

Els meus respectes mes sincers al president Lluis Companys ! que en pau descansi el nostre heroi Nacional .
    La meva pàtria allo és la Catalunya //*//.
    Independencia o mort ,fins a la victoria sempre .

RespondreInapropiat
  • marta

10.10.2008 23:36

ei trencavent molt be

és una música que t´engresca a aprendre la història dels almogàavers de forma amena,la música es variada des de molt canyera i rokera a melòdica. felicitats pel cd.

CD ELS ALMOGÀVERS

flotanguay 18.09.2008 12:32

Hola, us informo que el grup TRENCAVENT, em tret el CD " Els Almogàvers, una història a la Mediterrània", on s'explica amb rigorositat històrica i qualitat musical, estil rock medieval , la història dels ALmogàvers, la guerra de Sicilia, l'Experdici´`o a L'imperi Bizantí, la traició a Roger de FLoer, etc.
    Interessats podeu sentir algun tema a
    MYESPACE.COM/TRENCAVENT

RespondreInapropiat
  • Antoni García

08.10.2008 10:20

Els hebreus, els nostres Ibers,

Els hebreus anomenaven a Barcelona la Bella Baraq [naya_Baraq]. El fet que els nostres íbers fossin hebreus sembla contrariar a molts académics que s´estimarien més un passat celta.
    També sorprén alguns dels nostres semitistes, que ho veuen inversemblant.
    Pot ser aquesta siga una manifestació d´un auto-odi forjat durant segles.
    http://hebreoiberico.blogspot.com/
    Sembla que ens costará de païr.

Ibers

Jo 12.07.2008 01:51

Bones,

algun sap si hi ha alguna agrupació (com n'hi ha tantes d'Armats) d'Ibers? Em sorpren que representem als invasors, pero no al poble que vivia a les nostres contrades abans.

RespondreInapropiat
  • fafaguay

22.09.2008 08:34

error de pag.

hi ha una errada a la pag.
    de fet s'escriu www.myspace.com/trencavent
    Slts.

CD ELS ALMOGÀVERS

flotanguay 18.09.2008 12:32

Hola, us informo que el grup TRENCAVENT, em tret el CD " Els Almogàvers, una història a la Mediterrània", on s'explica amb rigorositat històrica i qualitat musical, estil rock medieval , la història dels ALmogàvers, la guerra de Sicilia, l'Experdici´`o a L'imperi Bizantí, la traició a Roger de FLoer, etc.
    MYESPACE.COM/TRENCAVENT

RespondreInapropiat
  • flotanguay

18.09.2008 12:32

CD ELS ALMOGÀVERS

MYESPACE.COM/TRENCAVENT

RespondreInapropiat

1/2>