Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Literatura / llibres

Afegir aportació
  • Susana Actic

08.10.2017 11:37

Llibres en català

Veig que comenteu autors i títols en català. Us passo alguna recomanació: Rafel Nadal, Tina Vallès, Care Santos (com bé heu dit), Andrés Vidal, Xavier Bosch, Jenn Díaz, Alejandro Palomas (és català, però escriu en casttellà) o Sílvia Soler.

RespondreInapropiat
  • maria teresa

23.05.2017 09:01

llibres

bon dia..jo et recomano aquest llibrees molt interesant Desig de xocolata,,(Proa) de Care Santos.

llibres

ivi 21.10.2014 20:53

M´agradaria tenir recomanacions de llibres en català

RespondreInapropiat
  • ivi

21.10.2014 20:53

llibres

M´agradaria tenir recomanacions de llibres en català

El Racó del Llibre

campista 27.08.2014 19:36

Cerca llibres en català a:
    http://www.elracodelllibre.com/

RespondreInapropiat
  • campista

27.08.2014 19:36

• verd

31.10.2013 18:38

Els llibres de Jorge Bucay

Jo n'he llegit algun (2 en concret). Me'ls havíen recomanat i em van agradar. Em va semblar una forma clara i senzilla de tractar el tema.

Literatura

rosa 07.10.2013 11:29

He llegit molts articles de Jorge Bucay i m'agrada molt,però mai he llegit cap dels seus llibres

RespondreInapropiat
  • rosa

07.10.2013 11:29

Literatura

He llegit molts articles de Jorge Bucay i m'agrada molt,però mai he llegit cap dels seus llibres

Els llibres de Jorge Bucay

Oviedo 10.10.2011 19:50

Hola companys

Volia fer vos una consultar referent a un autora en concret, Jorge Bucay
    He llegit prop d’uns deu llibre d’aquet autor en cosa de un any. Aquesta afició pels llibres de psicologia d’aquet autor no és més que una mera curiositat del pensar que et crea de bon fer, saber, i estar. M’agradaria saber si heu llegit algun? Que vos a semblat? I si voleu compartir algun altre autor que vos hagi agradat d'aquesta mena de llibres.

Gracies per la vostra aportació per endavant

RespondreInapropiat
  • Lectora

15.08.2013 12:15

Blog

Moltes gràcies per la creació de un blog com aquest.
    Crec que es molt distret i interesant, poder pasar una estona llegint poesia, frases, histories...
    Personalment, m'agradat bastant.
    Una slautació

TEMPS PER IMAGINAR

LauraTPI 02.01.2013 16:10

Hola companys!

Us volem presentar un bloc. Potser no és el lloc adequat, però tractar una mica de literatura o llibres...
    Som dues noies que ens encanta escriure, i volem compartir els nostres relats amb tots vosaltres. Aquí us deixem el link, per què en feu un cop d'ull!
    Desitgem que us agradi

http://tempsperimaginar.blogspot.com.es/

RespondreInapropiat
  • Júlia Nicolàs

28.02.2013 22:15

Els "e-books"

A mi personalment m'agrada molt llegir, però m' agrada fer-ho amb llibres de paper, ultimament s' han posat de moda els "e-books"(llibres virtuals)cal dir que sòn molt pràctics perquè pesen molt poc, sòn econòmics i a més tenen molta molta capacitat, per altre banda amb la piratería que hi ha es perden llocs de feina (autors,editors..) i diners perquè al ser virtual el cost és molt més baix.
    Per tant,jo penso que els "e-books" sòn un bon inevnt sempre que s' utilitzi correctament i no es perdi l' hàbit de llegir en paper

RespondreInapropiat
  • roser claver

28.02.2013 14:28

Córrer o morir

Ei, companys!! M'estic llegint el llibre d'en Kilian Jornet ( córrer o morir). Si voleu saber que és sacrificar-se entrenant, llegiu-vos aquesta biografia. Estic sorpresa de les seves experiències i de la manera que les explica. Ja els hi agradaria a molts tenir el seu palmarès a la seva curta edat. Us recomano a tots els que us agradi l'esport i el practiqueu que us interesseu per aquest personatge. És el més gran del món!

RespondreInapropiat
  • LauraTPI

02.01.2013 16:10

TEMPS PER IMAGINAR

Hola companys!

Us volem presentar un bloc. Potser no és el lloc adequat, però tractar una mica de literatura o llibres...
    Som dues noies que ens encanta escriure, i volem compartir els nostres relats amb tots vosaltres. Aquí us deixem el link, per què en feu un cop d'ull!
    Desitgem que us agradi

http://tempsperimaginar.blogspot.com.es/

RespondreInapropiat

1/2>