Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Música

Afegir aportació
  • Roy

30.07.2017 01:10

• MARTINA

14.04.2015 13:11

la musica

LA MUSICA EM RELAXA I M OMPLE D ALEGRIA

MÚSICA

Flor de te 07.10.2013 10:34

M'AGRADA MOLT LA MÚSICA TANT DE CORAL COM GOSPEL

RespondreInapropiat
  • titi

03.12.2013 18:05

jazz

M' agrada aquesta música, perquè me sembla molt atractiva, me relaxa molt m' estimo més ocultar aquesta musica tot el cap de setmana

La música es vida

El caminant 03.10.2013 09:11

La mùsica es una eina que serveix per superar moments de estres, que millor oprtunitat que en un moment de tensiò o estres, escoltar una musica relaxant o bé una çanco que ens recordi moments agradables de la vida.

RespondreInapropiat
  • Tresa

07.10.2013 10:59

musica

Jo cada dia escolto musica el mati un ratet,en dona molte alegria

MÚSICA

Flor de te 07.10.2013 10:34

RespondreInapropiat
  • Flor de te

07.10.2013 10:34

MÚSICA

La música es vida

El caminant 03.10.2013 09:11

La mùsica es una eina que serveix per superar moments de estres, que millor oprtunitat que en un moment de tensiò o estres, escoltar una musica relaxant o bé una çanco que ens recordi moments agradables de la vida.

RespondreInapropiat
  • El caminant

03.10.2013 09:11

La música es vida

RespondreInapropiat
  • master dragon

04.03.2013 21:18

mago de oz

HOLA EM DIC POL MONTAÑO LOSCOS I US PARLARE DEL GRUP MAGO DE OZ. Es un grup ple de vida que expresa un o dibersus sentimen en cada canço. Moltes de les seves musicas son inspiradas en la pelicula EL MAGO DE OZ . No tenen un genere definit cantan musica bastant variada ,aixo sí es musica celte peró també fan rock-celte,i altres. La música es una font d'entreteniment peró la canço que més m'agrada es La Costa del Silenció. Aquesta canço es realment fantastica no hi ha comparació amb cualsevol canço de ONE DIRECTION,LAX'N'BUSTO,ETC. Per suposat aquesta es la meva opinior i no dic que a altres persones que no els agrada aquest grup, no tinguin rao.

RespondreInapropiat
  • J.mitjans

04.03.2013 18:44

Somnis realitzats

Jo us vui parlar sobre,el talents que es descubreixen atraves d'internet i de programes de televisió,aquets programas donesn la oportunitat de cumplir somnis,com ara factor X,on a 2010 va debutar un grup anoment ONE DIRECTION, que ara te molst seguidrs i s'han fet molt famosos,m'els estimo moltisim.Aquet grup esta format per 5 integrans que anaven amb la intenció de ser solistes,pero Simon cowell els va aguntar,hi ara es un del grups mes famosos del mon.També hi son els que via internet penjen videos al youtube i es fan famosos,si encara no coneixeu a ONE DIRECTION a que espereu?

RespondreInapropiat
  • Gemma Pascual

02.03.2013 12:30

La música

Per a mi la música és idispensable, sobretot quan trobes aquella cançó que fa que et recordis a tu mateix com ets o simplement quin és el teu somni. A mi la música, sobretot la pop, em fa ser més creatiiva fins i tot m'ajuda a ser-ho. La música pop, com he dit avans, és amb la que m'identifico més i segur que la majoria també, et fa sentir tot alló que potser hem olvidat al cap i a la fi crec que molts cantants aixó és el que intenten fer. A més viure sense música deu treure una mica d'alegria i diversió a la vida. En difinitva que per a mi la millor música és amb la que un es sent identificat i pugui llegir entre línies el que diu la caçó, no només el que diu des d'un principi sinó sentir el que de debó ens vol transmetre.

RespondreInapropiat
  • ANDREA PEDROSA

01.03.2013 23:37

LA MÚSICA

La música es lo millor que pot haveri en el món, la música es aquella cosa que quan l'escoltes est fa saltara de la cadira i començarla a cantar cridant com una isterica i per lo menys es lo que faig yo.En esspecial el meu grup preferti es ONE DIRECTION i cuan jo i la meva bff estem tristes i esoltem aquelles persones tan especial et dibuixen un somriure a la cara i començes a teni papallones a la panxa.Eu notat aquesta sensacio¿?Jo si.El que no crec que es just i no o critico es que i agi gent que puji una cancó tonta i es faci famosa a l'instant i hi ha gent que li costa esforç per estar en el lloc que esta

RespondreInapropiat

1/7>