Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Feina

Afegir aportació
  • Juan

11.05.2015 18:07

La crisis pasa factura

Pues miguelo yo esto más o menos en la misma situación que tú, he abierto un negocio online lo puedes ver aquí http://www.tustarjetasdevisitas.es y la verdad que no me va muy bien. Aguantaré hasta final de año y decidiré que hacer

La crisis pasa factura

miguel 11.05.2015 18:03

He trabajado 6 años en una impresa realizando tarjetas de visita, camisetas personalizaciones y todo tipo de artes gráficas. Como el negocio a mi jefe pues la verdad que no le iba mal decidí montarme un negocio de impresión gráfica por mi cuenta. He tenido que cerrar antes de un año, menos mal que con mi jefe acabe bien y pude volver a su imprenta.

RespondreInapropiat
  • miguel

11.05.2015 18:03

La crisis pasa factura

He trabajado 6 años en una impresa realizando tarjetas de visita, camisetas personalizaciones y todo tipo de artes gráficas. Como el negocio a mi jefe pues la verdad que no le iba mal decidí montarme un negocio de impresión gráfica por mi cuenta. He tenido que cerrar antes de un año, menos mal que con mi jefe acabe bien y pude volver a su imprenta.

RespondreInapropiat
  • carolina

14.04.2015 13:13

la mal llamada crisis

ESTA MAL LLAMADA CRISIS SOLO A FABORECIDO AL CAPITALISMO BANQUEROS Y PERSONAS SIN ESCRUPULOS, SE HAN ENRRIQUECIDO A COSTA DE CREAR POBREZA EN UNA GRAN MAYORIA

El treball i la crisis.

Isa 26.04.2012 14:37

Estem debatent de qui és culpa la crisi, però, realment la crisi hi és, és evident. No hi ha feina, no hi ha diners, i ens estan pujant els impostos, les hipoteques i altres serveis.
    Jo porto 2 anys sense feina, i tinc tres nens, i gràcies a que mi marit treballa, sinó no sé com pagaríem la hipoteca.
    He treballat 15 anys d'auxiliar administrativa, però per problemes de salut vaig haver de deixar la feina, quan vaig estar bé per tornar a treballar, la crisi ja havia començat, no hi havia feina, i el lloc que jo ocupava que era d'auxiliar l'ocupava ara una administrativa, cobrant el sou d'una auxiliar, Com anava jo a trobar feina del que és meu?. Doncs vaig provar amb altres coses, però eren contractes de 6
    mesos no prorrogables (treballs ocupacionals). Total que segueixo a l'atur, i formant-me per trobar qualsevol feina que em donin.

RespondreInapropiat
  • leo

05.11.2013 18:11

totalment dacordo

estan aprovechando demasiado pero todo esto se acabara algun dia

no estoi deacuerdo

MULADHARA 07.10.2013 10:40

hoy en dia se estan aprobechando de la situacion

RespondreInapropiat
  • Mausi

30.10.2013 12:42

teball

estic totalment d'acord. I més si tens nens, tampoc no pots sortir del país per cercar feina

treball

Lluna 07.10.2013 11:22

Apart de que la situació està molt complicada, tambè la edad es un problema, si tens mès de curanta ja no tens oportunitats, que tenim que fer???

RespondreInapropiat
  • Lluna

07.10.2013 11:22

treball

Apart de que la situació està molt complicada, tambè la edad es un problema, si tens mès de curanta ja no tens oportunitats, que tenim que fer???

feina

Mercé 07.10.2013 10:45

Avui en dia es molt dificil trobar feina,i si en trobes son treballs precaris

RespondreInapropiat
  • Mercé

07.10.2013 10:45

feina

Avui en dia es molt dificil trobar feina,i si en trobes son treballs precaris

feina

pilcher 06.11.2012 11:55

yo creo que no

RespondreInapropiat
  • MULADHARA

07.10.2013 10:40

no estoi deacuerdo

hoy en dia se estan aprobechando de la situacion

RespondreInapropiat
  • pilcher

06.11.2012 11:55

feina

yo creo que no

Nosaltres i la feina

hobbit 06.11.2012 11:47

Penso que aquesta crisi que estem passant també té el seu costat positiu, hi és que no només farà que valorem més les coses, sinó que també és una gran oportunitat per a poder començar de nou en molts aspectes. També, en el meu cas, és una molt bona oportunitat per a formar-me.

RespondreInapropiat
  • hobbit

06.11.2012 11:47

Nosaltres i la feina

Penso que aquesta crisi que estem passant també té el seu costat positiu, hi és que no només farà que valorem més les coses, sinó que també és una gran oportunitat per a poder començar de nou en molts aspectes. També, en el meu cas, és una molt bona oportunitat per a formar-me.

els interesa que es solucioni la crisis ?

Alberto ioc 04.05.2012 19:01

Estic d'acord amb el que dieu. A més penseu una cosa, realment no els interessés a mes d'un que aquesta crisi continuï estant? Amb la crisi molts estan aprofitant per fer neteja de personal i agafant a nova gent amb contractes porqueria i sous més baixos. També amb la crisi estan intentant privatitzar moltes coses. Una d'elles és la sanitat, per això els interessa que continuï les retallades , perquè la publica decaigui i puguin fer créixer la privada. Això era ja obvi fa temps i han aprofitat la crisi per poder aconseguir-ho. En l'educació no ho tinc molt clar, però en sanitat se de que estic parlant, jo sóc un dels afectats de les retallades. A més en un bon moment perquè el gran creixi i el petit sigui més petit i així tenir mes controlat a la població. És una vergonya el que estan fent però entre qui entri, a ningú li interessa que de moment això re solucioni.

RespondreInapropiat

1/3>