Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Viatges

Afegir aportació
  • Alfons

06.07.2015 12:14

Embarcacions de lloguer a Eivissa

Aquest estiu anem amb la familia a Eivissa. Ens agradaria poder llogar una barca per tenir més llibertat per mourens per les platjes. Hem estat mirant Xaloc Charter. Está prou bé de preus. Algú coneix alguna altre empresa que es mogui per aquests preus tan reduïts?

RespondreInapropiat
  • May

14.04.2015 13:12

Tossa de Mar Maravillosa

Me gusta mucho Tossa de Mar durante muchos años he estado llendo todos los veranos con mis hijos cuando eran pequeños y me encanta tanto la ciudad como las playas.

Nosaltres:Viatges

natura 21.10.2014 17:43

Jo també estic molt contenta de viure a Girona. Apart d' aquesta maravellosa ciutat, també podeu visitar Besalú, Tossa de Mar....

RespondreInapropiat
  • Isabelina

14.04.2015 13:06

La Ponia

Me ha gustado mucho tu comentario.

RespondreInapropiat
  • Mari

14.04.2015 13:05

Racons macos de Catalunya

Una de les meves recomanacions es Olot. Te uns paisatges meravellosos, una fageda que es diu La Fageda d'En Jordà, es pot passejar a peu o amb una tartana. També hi ha un recorregut pels volcans, amb un tren que fa la ruta o també es pot fer caminen a qui li agrada passejades llargues.

catalunya

terra 07.10.2013 10:34

soc catalana i me agradaria sepigue rracons de catalluya que sigin bunics

RespondreInapropiat
  • mll001

21.10.2014 20:44

Working holiday

Hola!! M'agrada molt viatjar, però el fet és que resulta força car i més si ets un estudiant. He sentit a parlar del vissat working holiday, el qual ofereix la possibilitat d'estudiar i treballar . Algú ha tingut alguna experiència al respecte?

RespondreInapropiat
  • Estel

21.10.2014 20:33

Australia

És un pais fantastic, conec algú que hi ha estat i va quedar enamorat

Austràlia!!!!

Olguichi 21.10.2014 20:20

Alguna persona ha estat a Austràlia fa poc???
    Què és el més recomanable per visitar?????

RespondreInapropiat
  • lanema

21.10.2014 20:33

olguichi

Ja m'agradaria !!! si vulguessis anar a l'Argentina si qu'et podria ajudar

Austràlia!!!!

Olguichi 21.10.2014 20:20

RespondreInapropiat
  • Olguichi

21.10.2014 20:20

Austràlia!!!!

RespondreInapropiat
  • gironina

21.10.2014 17:57

L'AVE us acosta a la ciutat de Girona

Música, flors, arquitectura de primer nivell a tan sols 30-35 minuts de Barcelona. Sembla un miracle però sortosament és una realitat.

catalunya

peter 01.11.2013 17:15

hola, soc peter. Hi ha molts llocs bonics a Catalunya; jo que soc de Girona m'agrada anar al barri vell , teniu feina per tot un mati per visitar-lo i crec que en surtireu enemorats

RespondreInapropiat
  • natura

21.10.2014 17:43

Nosaltres:Viatges

Jo també estic molt contenta de viure a Girona. Apart d' aquesta maravellosa ciutat, també podeu visitar Besalú, Tossa de Mar....

catalunya

peter 01.11.2013 17:15

hola, soc peter. Hi ha molts llocs bonics a Catalunya; jo que soc de Girona m'agrada anar al barri vell , teniu feina per tot un mati per visitar-lo i crec que en surtireu enemorats

RespondreInapropiat

1/5>