VilaWeb.cat
VilaWeb.tv
Nosaltres.cat
MÉSVilaWeb  Correu  Clau
Vilaweb  
DISSABTE, 18/07/2009 - 01:27h

Sitges posa en marxa la campanya “Avui fa un dia Sitges”

Té com objectiu atraure els ciutadans barcelonins i els seus turistes durant aquest estiu

L’Agència de Promoció del Turisme i l’Ajuntament de la vila, amb el patrocini de Martini, han posat en marxa aquest mes de juliol una nova campanya sota l’eslògan “Avui fa un dia”. Es tracta d’una acció que se centra a Barcelona i que té per objectiu atraure els ciutadans barcelonins i els seus turistes durant aquest estiu.

Segons les estadístiques elaborades per l’Agència de Promoció del Turisme, el 29% dels visitants que rep el municipi durant l’any, provenen de Barcelona i altres punts de Catalunya.

L’acció s’inclou dins el pla d’accions de Turisme de Sitges per a l’any 2009, amb l’objectiu d’incrementar la presència de la vila als mercats popers. La campanyaes fa en tres idiomes (català, castellà i anglès), i utilitza suports publicitaris de gran impacte visual a l’espai urbà barceloní, com ara els autobusos i les les estacions més concorregudes de metro i Ferrocarrils.

 
tornar

Versió per imprimirEnviar a un amic

CC

IQUA