|
DIMARTS, 09/06/2009 - 06:00h
La pluja minva l’afluència a la festa de la Casa Natura pel Dia del Medi Ambient
Desenes de persones van desafiar la pluja i es van reunir divendres a la tarda al jardí de la Casa Natura per tal de celebrar el Dia del Medi Ambient, una festa d’àmbit mundial que es celebra des del 1972. L’Assemblea General de les Nacions Unides va establir aquesta data per sensibilitzar l’opinió mundial respecte els temes mediambientals. La major part dels nens que hi van ser enien del Centre Obert La Placeta i del CEIP El Martinet.
La festa, organitzada per la regidoria de Medi Ambient, va servir per conscienciar els presents sobre les problemàtiques mediambientals en les quals es troba el món actual, tot fent servir les instal•lacions ecològiques de la Casa Natura. Així doncs, es van fer demostracions de cuines solars, tallers de reciclatge de residus, jocs de depuració d’aigua i puzzles d’animals. A més, Cremallera Teatre hi va actuar amb un espectacle d’animació.
Per tal de conscienciar de la importància del reciclatge i donar el missatge de que ser ecològicament sostenible té un benefici, l’organització va donar de berenar a tots aquells que van portar ampolles de plàstic i safates de porexpan usades, que van servir per a fer-ne joguines.
|
|
|
|
|
|