|
DIJOUS, 28/06/2007 - 00:26h
El Casc Antic fa una passa més en la seva protecció
La publicació al Diari Oficial (DOGC) de la nova normativa urbanística del Casc Antic suposa l’entrada en vigor d’aquesta nova eina reguladora, pactada per l’AAVV del Casc Antic, la Plataforma “Salvem el Casc Antic” i totes les formacions polítiques a excepció de CiU, que limita la construcció de plurifamiliars al centre històric en funció de l’amplada del carrer i l’amplada dels casals (façana).
Així, el Casc Antic recupera una normativa més proteccionista, propera a la aprovada pel govern ICV-CiU de fa 4 legislatures, que havia estat modificada pel PSC a posteriori.
Aquesta publicació culmina un procés llarg i dur de negociacions que ha inclòs, a més d’un important procés especulatiu, diversos desastres urbanístics al barri.
Els promotors del pacte polític han mostrat la seva satisfacció per les bona nova que representa aquesta nova regulació, que assegura la integritat estructural del barri, i posa les bases per la seva conservació i potenciació.
Vilaweb Olesa, equip redactor
|
|
|
|
|
|