|
DIVENDRES, 04/07/2008 - 08:35h
Reunió, ahir, dels ministres de justícia i interior dels estats francès i espanyol
Ahir dijous, les ministres de justícia Rachida Dati i de l'interior Michèle Alliot-Marie, es van reunir amb els seus homòlegs del govern espanyol, Mariano Fernández Bermejo i Alfredo Pérez Rubalcaba on van decidir incrementar la seva cooperació per lluitar contra el tràfic de drogues...>>
...
Els quatre ministres van assistir, a Cotlliure, abord d'una fragata de la marina, a un simulacre d'intercepció d'uns traficants.
Es dona la circumstància que el dia anterior, aquesta mateixa fragata havia interceptat dos carregaments de droga de dues tones aproximadament.
Els ministres van assegurar que, la lluita contra el tràfic de droga al mediterrani és una prioritat també de la presidència francesa de la Unió Europea.
Els quatre ministres van signar posteriorment, a Girona, la 'Declaració ministerial de creació d'un grup de relació antidroga' (GLAD).
|
|
 Un moment del simulacre
|
|
|
|
|