|
DIJOUS, 31/07/2008 - 17:14h
Política Territorial diu que els ciutadans tindran dos mesos per al·legar a la variant de la Bisbal
Les institucions tindran un període de tres mesos per a la mateixa funció
El departament de Política Territorial i Obres Públiques (PTOP) ha confirmat avui a aquest mitjà que la ciutadania tindrà dos mesos per presentar al·legacions a les tres alternatives de traçat de la variant que es van conèixer ahir. Fonts del Departament apuntaven que "el període d'exposició al públic general normalment és d'un mes". Les institucions, per la seva banda, tindran tres mesos tal com apareixia en la nota informativa tramesa ahir pel PTOP. Avui s'ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) l'anunci d'exposició al públic dels estudis d'impacte i de traçat.
En la publicació, el Director General de Carreteres, Jordi Follia, signa l'anunci d'aprovació dels estudis informatiu i d'impacte aprovats amb data 28 de juliol i manifesta que "s'obre un període d'informació pública per tal que, fins el 30 de setembre de 2008, totes les persones naturals o jurídiques interessades puguin examinar l'estudi informatiu i l'estudi d'impacte ambiental esmentats al Servei Territorial de Carreteres de Girona (c. Migdia, 84-86), a les corporacions municipals afectades (Forallac, la Bisbal d'Empordà, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura, Corçà, Rupià i la Pera) i a través d'Internet".
Cruïlles farà debat a finals d'agost
Per altra banda, el consistori de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura ha anunciat que l'última setmana d'agost durà a terme un procés participatiu de debat al voltant de la variant. Aquest consistori havia manifestat fins ara estar a favor de l'opció nord en ser l'opció sud la única que passava pel seu territori. Ara té dues opcions sud a sobre de la taula que trepitgen el seu terme municipal.
Temes relacionats
Informació pública de l'estudi informatiu i l'estudi d'impacte ambiental de la variant (PDF)
Documentació informació pública de l'estudi informatiu i l'estudi d'impacte ambiental
Preveuen dues alternatives sud per a la variant de la Bisbal amb inici a Sant Climent i fi a la Pera
Un estudi del CILMA considera impossible evitar l'aïllament de Fonteta amb la variant sud
Especial variant de totbisbal.com
|
|
 L'església i la torre de Cruïlles (I. Corney)
|
|
|
|
|