|
DILLUNS, 11/05/2009 - 12:44h
Iniesta, convençut que podrà jugar la final de la Champions
Té un trencament muscular lleu
Andrés Iniesta ha afirmat avui, després d'haver-se sotmès a un seguit de proves mèdiques, que jugarà la final de la Champions a Roma. Les proves han confirmat que el jugador blau-grana té un trencament muscular lleu a la cama dreta. Tot i que serà baixa per a la final de la Copa contra l'Athletic de Bilbao, que es juga dimecres a València, el jugador està convençut que es recuperarà per a poder jugar contra el Manchester el 27 de maig vinent.
El Barça, que va empatar ahir contra el Vila-real (3-3) haurà d'ajornar la celebració de la Lliga. Els groguets sorprengueren l'equip de Guardiola en marca en l'últim moment del partit. Els blaugrana havien encarrilat el partit a la primera part, amb gols de Keita, Eto'o (màxim golejador de moment a la lliga, amb vint-i-vuit dianes) i Alves, i un de Llorente per als groguets. Però a la segona part, influït per l'ambient de celebració a les grades (95.000 espectadors omplien l'estadi), el Barça va cedir terreny al Vila-real, que va escurçar distàncies gràcies a un penal d'Abidal (expulsat amb vermella directa), transformat per Mati Fernández, i un gol al descompte de Fernando Llorente.
Celebració ajornada
En cas de victòria, el club blau-grana havia previst una petita celebració per la consecució de la lliga a l'estadi mateix, però no preveia cap gran esdeveniment fins després de la final de la Copa, que l'equip de Pep Guardiola disputarà dimecres a Mestalla amb l'Athletic de Bilbao. Alhora, l'Ajuntament de Barcelona havia habilitat a la plaça de Catalunya un dispositiu especial per a la celebració, que s'ajorna.
Tot i el resultat insuficient, centenars de culers es van aplegar a la font de Canaletes després del partit, en la tercera celebració blau-grana al centre de Barcelona en una setmana, i sense cap títol encara a la butxaca. El dia 2, el feix de gols que el Barça enflocà al Madrid va fer sortir al carrer uns 5.000 culers. La victòria contra el Chelsea de dimecres passat, que va classificar el Barça a la final de la Champions de Roma, va fer que se n'hi apleguessin 9.000.
Resta de la jornada
A banda el partit del Barça i el Vila-real, dissabte el València va aconseguir una valuosa victòria a Mestalla contra el Reial Madrid (3-0) que li permet de fer un pas ferm cap a Europa l'any vinent. També dissabte, el Mallorca va perdre per 3-1 amb el Sevilla. L'Espanyol va perdre ahir al camp de l'Atlètic de Madrid (3-2) i ha d'esperar per a assegurar-se la permanència.
|
|
+ FC Barcelona: resum de tots els partits de la lliga.
|
|
|
|