Europa press

Logo ep

    Més de 27.000 firmes contra l'ampliació de la zona industrial de Collbató

    14:2631.08.2007



    COLLBATÓ (BAIX LLOBREGAT), 31 d'agost (EUROPA PRESS)

    La campanya 'Salvem Montserrat', contrària a l'ampliació del polígon industrial Les Ginestrelles, a Collbató (Baix Llobregat), ha superat la xifra de 27.000 firmes des que el 2 d'agost passat es posar en marxa. Totes aquestes firmes s'han recollit a través d'internet i la mitjana d'adhesions diàries ha anat augmentat fins a aconseguir les 1.000 signatures per dia actuals.

    A aquestes firmes, que provenen tant d'individuals com d'entitats, s'hi han de sumar les més de 1.200 al·legacions que han presentat els veïns d'aquest municipi de 3.500 habitants.

    La regidora d'Urbanisme de Collbató, Anna Úbeda, ha puntualitzat que la campanya 'Salvem Montserrat' s'ha estès per internet i que hi signen persones que "no coneixen el municipi ni tota la informació del projecte". Sobre les al·legacions, Úbeda ha matisat que no responen a la realitat i que ara mateix s'està redactant la resposta.

    El membre de la junta de l'Associació Cultural de Montserrat que participa en la campanya, Jordi Gómez, ha manifestat que 'Salvem Montserrat' va néixer amb l'objectiu de donar a conèixer la problemàtica més enllà del municipi de Collbató i que el projecte Ginestrelles és un cas "flagrant" d'especulació.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies