| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 7 de maig de 2024


dimarts, 10 de febrer de 2009
>

Vodafone se'm toreja...!



RAFEL BAGOT. BLANES (SELVA)..
Fa 6 mesos que Vodafone em té sense internet!

Vaig comprar un mòdem USB per poder tenir internet al meu portàtil –l'únic ordinador que tinc a casa–. La línia va funcionar un parell de mesos però, de sobte, va deixar de fer-ho. Em vaig posar en contacte amb Vodafone i se m'han tret de sobre durant mig any. És evident, reconegut per ells, que el problema és intern, de la seva xarxa, però la seva resposta sempre ha estat: «Mentre no sapiguem exactament què ha fallat, no et podem donar una línia de substitució.»

Hi he trucat un parell de cops per setmana durant els últims mesos i m'ignoren. He parlat amb centenars d'operadors, amb el departament de qualitat, amb la central a Anglaterra... res de res. En una de les trucades, vaig dir a l'operadora que, en altres països, això ho solucionen ràpid i em va contestar: «Esto es España.» (sense comentaris).

La meva queixa va sortir a Catalunya Ràdio i Vodafone em va trucar immediatament. La compensació que m'ofereixen després de tenir-me 6 mesos sense internet –sóc periodista i la utilitzo a diari– és simplement un abonament de 60 euros –que em pot durar 15 dies–. No és just! Aconsegueixen que ens sentim indefensos, impotents i desesperats.


Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.