| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | diumenge, 19 de maig de 2024


dimarts, 10 de febrer de 2009
>

Vallès. Els eixos fluvials, la guia




Xavier Boix va recordar el gran èxit dels tramvies a Barcelona per justificar la implantació del Tramvallès. La seva idea és que complementin una ampliació ferroviària, la pressupostada, que troba justificada, «excepte les obres faraòniques previstes a Collserola», de manera que s'enllacin totes les estacions amb els centres urbans; especialment els de «Ripollet, Barberà o Ripollet, on el dèficit del transport públic és més evident», però a la vegada entenent que «no seria lògic mantenir deslligada una zona de la comarca amb l'altra». La primera proposta que va presentar la PTP va ser la de la línia que uniria Terrassa, Sant Cugat i Montcada, però les entitats que defensen el projecte ja n'han pensat algunes altres prenent com a guia els eixos fluvials. En aquest sentit, la línia del Riu Sec uniria Badia, la UAB i Cerdanyola; la del Ripoll: Sabadell, Barberà, Ripollet i Montcada; la de la Riera Major: Cerdanyola, Sant Cugat i Rubí, o la de la Riera de Rubí: Sant Cugat, Rubí, les Fonts i Terrassa.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Vallès. ICV aposta pel tramvia com a mitjà de transport comú a tota la comarca

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.