| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 19 de desembre de 2025


dilluns, 12 de gener de 2009
>

«Hem tingut contactes amb Unió»





El Partit Popular (PP) considera que el projecte de la LEC «no és una solució i perpetuarà els problemes de l'educació» perquè, segons el diputat Rafael López, és «una LOGSE 2» i «no facilita els hàbits d'estudi dels alumnes». Sobre el calendari de les compareixences, López el qualifica d'«antidemocràtic». «És un intent de donar pressa al Parlament, i això és inadmissible», explica. Precisament avui, el PP decidirà si finalment demana al Consell Consultiu un dictamen del projecte de llei, una sol·licitud que aturaria tot el tràmit de la LEC un mes i escaig. «Jo em decanto –explica el jove diputat– per demanar-ho, però és un tema que hem de valorar perquè cal que hi hagi fonaments de dret i que el text vagi en contra de l'Estatut o la Constitució; el que no farem és demanar-ho al Consell Consultiu per perdre temps.»

Després que es va tombar la seva esmena a la totalitat en un anterior ple al Parlament, ara el PP negocia amb altres formacions polítiques. «Hem tingut contactes amb Unió Democràtica sobre determinats aspectes i espero que convencin Convergència i els sectors més liberals del PSC per presentar esmenes», diu López.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.