| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 26 d'abril de 2024


divendres, 12 de desembre de 2008
>

El sector turístic defensa «Costa Brava» com la gran marca d'impuls gironina



A. VILAR. Palafrugell.
El sector turístic de les comarques gironines, tant en l'àmbit privat com en el públic, defensa Costa Brava com la gran marca de la demarcació, segons la principal conclusió de la jornada d'empreses organitzada a Palafrugell per l'Institut de Promoció Econòmica. I, a partir d'aquí, s'hi poden posar tots els complements que es vulguin, com podrien ser Girona, Empordà o Pirineus... «I, amb el centenari, tenim l'oportunitat d'un rellançament», va recordar Martí Sabrià, gerent del grup Costa Brava Centre. Sabrià va dir que la Costa Brava és una destinació madura amb elements sòlids. En aquesta línia també es va definir Josep Capellà, gerent de DCB Turisme i Desenvolupament Local. Però també són conscients que hi ha punts febles. I el principal, segons Bruno Hallé, gerent de Magma Turismo, és l'estacionalitat.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.