| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 23 d'abril de 2024


dissabte, 6 de desembre de 2008
>

Del conill a la TDT




Les recomanacions del govern espanyol per incitar al consum d'alguns productes per aquestes dates ja comença a ser habitual. L'any passat ho va fer amb el conill «perquè per Nadal se'n menja poc», i aquest any el Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç ha iniciat una campanya de comunicació, dotada amb 6 milions d'euros per promocionar la televisió digital terrestre com a regal de Nadal. «Que no te pille el toro; estas Navidades, regala TDT» és el lema de la campanya que va començar ahir i que té com a objectiu augmentar «la penetració de la TDT a les llars, fomentar el coneixement dels seus avantatges i utilitats per incrementar el nombre d'edificis i llars amb l'antena adaptada per a la recepció de la TDT».

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Canvis d'hàbits?

>El comerç català preveu un descens de les vendes d'un 5% per aquest Nadal

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.