Actualment H2O Service està preparant un estudi sobre com es pot millorar l'hàbitat reproductiu de la colònia d'ardeids de les illes Medes «mitjançant la instal·lació de dos tipus d'arbres niu i comprovar quin és el mes adequat per a restauracions a més gran escala». En el període 1999-2002 la població d'ardeids de les illes Medes és de 127 parelles de martinet de nit, quatre parelles de martinet ros, 1.032 parelles d'esplugabous i 32 parelles de martinet blanc. «Amb aquest tipus de projectes ajudem els ardeids, i a la vegada sensibilitzem la població local i els visitants en relació amb la fragilitat de les illes Medes i la importància de les poblacions d'aus que hi habiten», va comentar Alonso.
A més d'aquest projecte, l'empresa també prepara un cens de peixos també a les illes Medes, i està estudiant la col·laboració amb l'arc de cap de Creus per senyalitzar uns itineraris.
L'empresa H2O Service, però, no descarta els projectes internacionals que faria en col·laboració amb una agència de viatges externa per fer projectes amb alguna ONG, com ara «reconstruir una escola al Perú o bé anar a fer una planta potabilitzadora a un poblat africà».