| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 11 de juny de 2026


dimecres, 15 d'octubre de 2008
>

Picabaralla entre CiU i ERC pel PAM de Barcelona



I.V.. Barcelona

El polèmic i endarrerit Pla d'Actuació Municipal (PAM) de Barcelona, que s'ha d'aprovar en el proper plenari, va provocar ahir una picabaralla entre CiU i ERC, que va pactar amb l'equip de govern el seu contingut abans de l'estiu.

L'enganxada va venir arran d'unes declaracions del convergent Xavier Trias, que ahir presentava un «PAM alternatiu» amb mesures de xoc contra la crisi econòmica. Trias va criticar que el PAM no tingui en compte el context de crisi, i en aquest sentit va destacar que el text incorpora previsions desfasades, com ara un creixement de l'economia espanyola del 2,3% el 2008 i d'un 1,7% el 2009, quan l'Estat ja les ha rebaixat a l'1,6 i a l'1%, respectivament. Amb aquests exemples, Trias va instar «l'equip de govern, inclosa Esquerra» a «reflexionar» i no aprovar el text.

Jordi Portabella va interpretar que Trias l'instava no només a rebutjar el PAM oficial, que inclou 50 propostes d'ERC, sinó a donar suport a l'alternatiu, i va apel·lar al «rigor» procedimental, perquè el PAM, va dir, «no l'ha d'aprovar l'oposició», sinó primer l'equip de govern i després, el plenari.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.