| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 11 de juny de 2026


dilluns, 13 d'octubre de 2008
>

Pilar de sis carregat dels de Barcelona




La resta d'actuacions destacades del cap de setmana es van jugar a Manlleu i al barri de les Corts de Barcelona. En la diada d'aniversari dels Nyerros de la Plana, els Minyons de Terrassa, després de rebaixar pretensions, firmaven el que es coneix com a clàssica de vuit: tres i quatre de vuit i dos de set. A Manlleu els malves van plantar també un pilar de sis que a poc a poc treballen per alçar un pis com més aviat millor.

Els qui es van emportar el premi gros van ser els Castellers de Barcelona. Els de la camisa vermella van descarregar el tres de vuit, el quart dos de vuit de la temporada i un quatre de vuit. La notícia, però, no va ser aquesta, sinó el pilar de sis que van carregar al final de l'actuació. Els barcelonins, que mai han descarregat aquest castell, no carregaven el pilar de sis des del 2001, ni més ni menys. Tot un punt a favor per renovar la moral i preparar-se per als nous intents de castells de nou que ja preparen per a cites com la del Clot o la diada dels Minyons de Terrassa.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>La Joves se'n surt a mitges

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.