dimarts, 30 de setembre de 2008 > La targeta cultural Barcelona Card és la més venuda del web de Turisme
EL PUNT.
Barcelona. La Barcelona Card, targeta de descompte que dóna accés a un centenar d'equipaments, sobretot culturals, encapçala el rànquing de vendes de la botiga en línia de Turisme de Barcelona. Durant els primers vuit mesos d'aquest l'any, els turistes han comprat un total de 4.930 targetes d'aquest tipus, la qual cosa representa un 39,3% del total dels productes adquirits a través del web. El segon servei que més es contracta en línia és la venda de bitllets per pujar al bus turístic. En total s'han venut 2.900 tiquets, cosa que segons Turisme de Barcelona representa un 23,1% total de les vendes. El tercer servei més demanat pels usuaris del web de Turisme Barcelona són les entrades de partits de futbol. Durant els primers nou mesos d'aquest any s'han venut un total de 784 entrades, 608 per assistir a partits del Barça i 176 per presenciar partits de l'Espanyol. En tots dos casos es comptabilitzen les entrades tant de lliga com de la copa del Rei.
|