Finalment s'ha pogut trobar una solució al problema que des del 12 de novembre del 2007 arrossegava l'emissora municipal Ona Valls. La ràdio vallenca, creada l'any 1998, va deixar d'emetre per problemes tècnics en el sistema informàtic, i més concretament a l'ordinador central. L'Ajuntament, després de rebre moltes pressions en aquest temps de l'oposició i de la ciutadania, s'ha decidit ara a invertir els 25.000 euros que feien falta per pal·liar les avaries informàtiques. Fonts municipals destaquen concretament «el nou programa de gestió de continguts i emissió instal·lat en els dos estudis de l'emissora, la renovació dels servidors i també dels equips informàtics dels quatre punts de treball de redacció».
El regidor de Promoció de la ciutat i responsable de l'emissora, Eduard González, afirma que la reemissió de la programació suposarà una «potenciació real i ferma de la ràdio a Valls», i vol que aquest nou impuls que es dóna a la ràdio sigui «una plataforma on es puguin expressar tot tipus d'associacions». González també remarca que les instal·lacions informàtiques ja estaven en aquest estat quan van arribar al govern, el 2003. El regidor no comparteix gens les crítiques que ha rebut tant de l'oposició com de la ciutadania, que acusaven l'Ajuntament de Valls de no tenir un interès real en el mitjà de comunicació municipal.
La nova programació, encara que no està definida del tot, constarà de dos magazins, un al matí i un altre a la tarda; dos informatius, al migdia i al vespre, i programes que ja formaven part de la programació d'altres anys, com ara l'esportiu del dilluns Temps afegit, Escoles en ona un programa que es realitza en col·laboració amb el centre de recursos pedagògics i les escoles de Valls, amb la participació dels mateixos alumnes o el programa de castells Plaça Castellera, que repassarà les actuacions castelleres de la setmana.