| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dilluns, 6 de maig de 2024


dijous, 4 de setembre de 2008
>

Jonathan Demme duu un film proper al Dogma al festival de Venècia



EFE. Venècia.
Rachel getting married, la pel·lícula del director Jonathan Demme projectada ahir a concurs a la Mostra de Venècia i amb Anne Hathaway com a protagonista, demostra que les corrents cinematogràfiques no flueixen només des d'Estats Units cap a Europa, sinó també al contrari. La pel·lícula ensenya els preparatius i la celebració de les noces de Rachel, a qui dóna vida Rosemarie DeWitt, la germana de la qual, Kym, interpretada per Hathaway, acaba d'abandonar un centre de rehabilitació per a drogoaddictes. Tots els dimonis familiars de la relació entre les germanes, entre els pares i entre pares i fills, nascuts a partir d'una tragèdia, es deslliguen durant els preparatius i la celebració de la boda, en moltes ocasions en presència dels convidats.Un argument que recorda el film Celebració, del cineasta danès Thomas Vinterberg i primera pel·lícula rodada amb les normes del manifest que va donar lloc al Dogma 95. Més enllà de la història, també el rodatge recorda aquest moviment que recerca la naturalitat: «El film estava escrit, però no planifiquem ni un enquadrament abans d'hora, volíem que fos el més Dogma possible», va dir Demme. La Mostra també va exhibir la segona pel·lícula d'animació de la secció competitiva, la japonesa The Sky Crawlers, de Mamoru Oshii.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.