| |||||
|
dilluns, 18 d'agost de 2008 > Lleugers d'equipatge
DAVID RAMOS GONZÁLEZ BLANES (SELVA).. Som nou les persones que volem expressar la nostra indignació per les successives negligències de què hem estat objecte per part de la companyia aèria Air Europa. El dia 2 d'agost passat viatjàvem junts al Senegal des de Barcelona, carregats d'il·lusions, però tot es va desmuntar a l'arribada a Dakar, on vam comprovar que a la cinta de recollida d'equipatges no hi havia les nostres maletes. Ens van perdre vuit maletes! Després de formalitzar degudament les reclamacions a la companyia i a l'asseguradora, vam passar vuit dies sense cap notícia de l'equipatge. Arran d'aquesta anomalia, ens vam veure obligats a comprar articles personals bàsics, i molts de nosaltres no vam poder continuar el tractament contra la malària, ja que la medicació era dins el nostre equipatge. Durant aquest període de temps, Air Europa es va limitar a disculpar-se, sense fer-se càrrec de la seva falta de professionalitat. Vam recuperar les maletes el penúltim dia del viatge, però encara esperem que la companyia ens informi de l'arribada de l'equipatge al Senegal i que ens doni (si n'hi ha) una explicació raonable dels fets. Resulta frustrant patir les arbitrarietats, la incompetència i la falta de respecte i atenció per part d'aquesta companyia. Quants passatgers més hauran de sentir-se enganyats? Quan hi haurà una normativa legal que s'apliqui amb rigidesa i que defensi rigorosament els drets dels usuaris? |
|