La jornada d'ahir al parc va ser l'última del procés participatiu, i se li va donar un caire més festiu. Amb tot, el procés encara no acaba del tot, ja que es farà una audiència pública en què el consistori donarà la seva opinió en relació amb el procediment portat a terme, i es farà una altra tanda d'informació. El regidor de Participació Ciutadana, Miquel Poch, va fer una valoració bona del procés, argumentant que globalment, la ciutadania s'hi ha implicat. En aquest sentit, en opinió de Poch, independentment de col·lectius que fan campanya en contra del pavelló, «la gent intel·ligent aprofita el procés per fer-hi aportacions interessants per incorporar-les al pla d'usos», va afegir-hi.
La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Girona proposarà en una moció en el proper ple la «congelació» i posterior «reducció» de l'edificabilitat amb el «trasllat del Palau Firal».
Per la seva part, l'associació de veïns Devesa-Güell es continua mostrant contrària al pavelló, i manté que, després dels tallers del pla d'usos, queda «clar» que els gironins «no volen el pavelló», per la qual cosa creu que s'«ha imposat el seny».