| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 11 de juny de 2026


dimarts, 29 d'abril de 2008
>

Girona destina 60.500 euros a donar suport a projectes artístics

N'han sortit afavorides una vintena d'iniciatives i s'ha atorgat una beca

DANI CHICANO. Girona

+ Una imatge d'En Pere i el capità. Foto: MANEL LLADÓ
L'Ajuntament de Girona ha destinat 60.500 euros al suport a una vintena de projectes artístics i a una beca d'estudis, en la convocatòria d'ajuts a la creació artística d'aquest any. Els projectes premiats pertanyen al camp de les arts escèniques (8), la música (7), els audiovisuals (2), les arts plàstiques (2) i també hi ha un projecte interdisciplinari. A més, també s'ha atorgat una beca d'estudis artístics de 1.800 euros a Cristina Alís per completar estudis d'interpretació de piano a Holanda. En el camp de les arts escèniques han obtingut ajuts Mentidera Teatre, amb No res (4.000 euros); Pere Hosta, per Out (2.000); Cascai Teatre, amb En Pere i el capità (3.000); Pau Zabaleta, amb el projecte de titelles S.O.S. (3.000); 4Produccions, amb Meeting room (2.500 euros); Elena Masó, amb Inquietuds (1.500 euros); Deambulants, amb Inn (3.000), i Associació El Paller Inkiet, per Blat Art (1.500 euros). Pel que fa a les arts plàstiques i visuals, s'han premiat els projectes Xarxa Cugui, de Carles Camps (3.000), i Dormitoris, de Carles Jové (4.000), i en l'àmbit audiovisual rebran ajudes l'Arpagi (5.000) i Francisco Cavero (1.000) en concepte de difusió de l'audiovisual gironí i del curt Yo y sus geranios, respectivament. La segona mostra de cultura digital Coop Corp, de l'Associació Sinergia, és el projecte inter disciplinari premiat (5.000).

Pel que fa a la música, rebran ajuts el cantautor Josep Thió (2.500), The Dirty Club (2.500), el quartet de saxos Gironsax (2.000), el grup País de Cotó (2.500), el projecte de jazz Zyriab (3.000), el col·lectiu Moöndo per a la construcció d'un nou web (2.700) i el Festival de Pop de Girona (5.000).



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.