| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 7 de maig de 2024


dimecres, 16 d'abril de 2008
>

La Generalitat i el sector privat destinen un milió a promocionar Catalunya a Itàlia



I.BOSCH. Roma

El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, va presentar ahir a Roma les activitats de promoció que se celebraran al llarg de tot l'any per promocionar Catalunya a Itàlia. L'objectiu, segons va explicar ahir Huguet, és consolidar el mercat italià com el quart mercat emissor cap a Catalunya i arribar als 1,5 milions de turistes, i també desestacionalitzar i donar a conèixer el conjunt de marques catalanes, ja que ara com ara les destinacions preferents dels italians són Barcelona i la Costa Brava, «i es pretén, doncs, convidar el mercat italià a redescobrir Catalunya des d'una òptica més àmplia amb tota la seva diversitat de productes i marques turístiques». «Volem que el turista italià vegi Catalunya no només com un lloc per anar a passar les vacances d'estiu sinó d'escapades habituals», va explicar ahir Huguet. És per això que Turisme de Catalunya ha confeccionat un pla d'accions que tenen un pressupost d'un milió d'euros per portar-ho a terme –600.000 d'aportats per turisme de Catalunya i uns 400.000 correspondrien a la valoració de les aportacions dels patrocinadors privats.

Entre els cinc objectius principals hi ha situar Catalunya com a destinació líder al mercat italià, especialment en turisme cultural i gastronòmic, i aconseguir una alta notorietat i presència de Catalunya en els mitjans de comunicació italians.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.