| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 12 de juny de 2026


dimecres, 26 de març de 2008
>

Tres úniques zones



M.VICENTE. Figueres

L'Ajuntament de Figueres estrena per al curs vinent una zonificació nova que redueix a només tres les zones escolars, la de l'est, oest i centre. D'aquesta manera, els pares tenen la possibilitat d'escollir entre més d'una escola, a diferència dels cursos anteriors, en què cada centre tenia la seva pròpia zona i per això els pares no podien escollir. A més, cada zona inclou també les escoles concertades.

A Figueres, tot i que no està prevista l'entrada en funcionament de cap més centre el curs vinent –sí que ho està per al pròxim–, es preveu que es podran cobrir les places. Per al curs vinent s'ofereixen entre 20 i 25 places noves de P3. Les preinscripcions, que van començar ahir, se centralitzen a l'oficina municipal d'escolarització.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Arranca la preinscripció escolar

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.