| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 18 de desembre de 2025


dissabte, 15 de març de 2008
>

Noranta mil passatgers a l'aeroport




Per l'aeroport de Girona hi passaran aquests dies més de noranta mil passatgers, segons va donar a conèixer ahir Aena. Per dijous s'esperen 98 moviments –un 21% més que l'any passat–; per divendres, 107 –22% més–; per dissabte, 98 operacions –15,7%–; per diumenge, 117, entre vols regulars i els xàrters dels esquiadors anglesos –17%–; per dilluns, es preveuen 106 vols –15,2%–, i per dimarts, 100.

Pel que fa als trens del corredor del Mediterrani, Renfe es reforça amb 14.500 places. A Girona els trens nocturns internacionals que enllacen Barcelona, Girona i Figueres amb París, Zuric i Milà oferiran prop de 4.500 places addicionals.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>La desacceleració econòmica no afecta les reserves de viatges per Setmana Santa

>Es preveu que l'ocupació turística per Setmana Santa serà d'entre un 90 i un 95% els dies de festa

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.