| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 11 de juny de 2026


dijous, 13 de març de 2008
>

Un grup d'estudiants de la UAB acampa per demanar la dimissió del rector



M.C.. Cerdanyola del Vallès

El comitè de la vaga contra el procés de Bolonya de la UAB va convocar ahir una acampada per demanar la dimissió del rector, Lluís Ferrer, a qui consideren responsable que els Mossos d'Esquadra carreguessin contra els estudiants el dimarts dia 4 de març en una tancada polèmica a la Universitat. En el moment de tancar aquesta edició, el portaveu del comitè, Aitor Moreno, va assegurar que calculaven que uns cent estudiants passarien la nit dins la Facultat de Filosofia i Lletres, el mateix espai on es van tancar la primera vegada contra Bolonya. Un altre estudiant, David Garcia, va afegir-hi que la seguretat privada del campus estava informada del tipus d'acampada, una actuació que no implicaria bloquejar els accessos, com sí que va passar fa dos dimarts. Marina Guinó, del comitè de vaga, va recordar que continuaran demanant a Ferrer que «expliqui el dèficit» de la UAB i que s'aturin «els plans d'estudi fins que no es tinguin prou recursos».

El comitè assegura que té més d'un miler de firmes que demanen la dimissió del rector i que rebutgen la càrrega de dimarts. Tot i que van anunciar que presentarien una demanda col·lectiva contra la intervenció policial, ara no és «segur», segons Moreno.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.