| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 29 de març de 2024


divendres, 29 de febrer de 2008
>

La Costa Daurada estrena campanya dirigida al client final



ACN E.P.. Tarragona

La nova campanya promocional de la marca Costa Daurada anirà a la recerca del consumidor final, especialment el turista familiar.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona va presentar ahir la nova campanya, que sota l'eslògan I tu, com te l'imagines? apel·larà al client final a través d'un estil «vital i positiu», que generi empatia amb el territori, segons el gerent de l'ens, Octavi Bono. La inversió és de 260.000 euros, i un 80% es repartirà en mitjans de comunicació catalans i espanyols, mentre que el 20% restant apareixerà en revistes especialitzades en turisme d'Anglaterra, l'Estat francès, Suècia i Alemanya. La campanya promocionarà la Costa Daurada com a destinació de negocis, platja, natura, gastronomia, patrimoni i salut.

D'altra banda, el president del Patronat, Joan Aregio, ha assegurat que les perspectives per a la nova temporada turística són «francament positives», tot i la conjuntura actual. Malgrat que el volum de pernoctacions no ha crescut gaire durant l'any passat (21 milions), «hem aconseguit no tirar enrere», ha destacat Aregio.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.