| |||||
|
divendres, 29 de febrer de 2008 > La Costa Daurada estrena campanya dirigida al client final
ACN E.P.. Tarragona La nova campanya promocional de la marca Costa Daurada anirà a la recerca del consumidor final, especialment el turista familiar. El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona va presentar ahir la nova campanya, que sota l'eslògan I tu, com te l'imagines? apel·larà al client final a través d'un estil «vital i positiu», que generi empatia amb el territori, segons el gerent de l'ens, Octavi Bono. La inversió és de 260.000 euros, i un 80% es repartirà en mitjans de comunicació catalans i espanyols, mentre que el 20% restant apareixerà en revistes especialitzades en turisme d'Anglaterra, l'Estat francès, Suècia i Alemanya. La campanya promocionarà la Costa Daurada com a destinació de negocis, platja, natura, gastronomia, patrimoni i salut. D'altra banda, el president del Patronat, Joan Aregio, ha assegurat que les perspectives per a la nova temporada turística són «francament positives», tot i la conjuntura actual. Malgrat que el volum de pernoctacions no ha crescut gaire durant l'any passat (21 milions), «hem aconseguit no tirar enrere», ha destacat Aregio. |
|