| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 9 de juny de 2026


dissabte, 23 de febrer de 2008
>

Dos encaputxats atraquen un altre bar amb una pistola, ara a l'Escala

Els dos homes van tancar una treballadora i un client al lavabo i es van endur uns 6.000 euros i dues caixes de tabac

MARC BATALLER. L'Escala
Quart assalt violent en un establiment de l'Empordà en només deu dies. Després dels robatoris d'uns encaputxats armats en un bar de Torroella de Montgrí i en un supermercat i un estanc de Sant Antoni de Calonge, ara li ha tocat el rebre a un bar de l'Escala. Abans-d'ahir a la nit, dos homes amb la cara tapada i amb una pistola van irrompre al local i van tancar una treballadora i un client en un lavabo. Els lladres van agafar la recaptació de la caixa enregistradora i també van rebentar una màquina escurabutxaques i van posar totes les monedes en una galleda amb què les treballadores havien estat fregant l'establiment. Al final, es van endur més de 6.000 euros i dues caixes plenes de tabac. La policia investiga si es tracta dels mateixos lladres en els quatre casos.


+ El responsable del bar, amb la caixa enregistradora que van buidar els lladres. Foto: LLUÍS SERRAT

L'atracament es va produir abans-d'ahir pels volts de les onze de la nit al bar La Closa, de l'Escala. El local ja estava tancant i en aquells moments només hi havia dues treballadores i un client. Els dos individus, que portaven un passamuntanyes, van irrompre a l'establiment i van fer estirar a terra les tres persones. Després, van tancar una de les noies i el client al lavabo i van amenaçar amb la pistola l'altra empleada perquè buidés la caixa enregistradora. Les empleades encara no havien tingut temps de guardar la recaptació i els lladres van poder arreplegar un botí d'uns 3.000 euros, que eren els diners que havia guanyat el bar dimecres i dijous. Després, un dels assaltants va agafar un ganivet de cuina i va forçar una de les màquines escurabutxaques per agafar totes les monedes. Els dos homes van obligar la noia a buidar una galleda plena d'aigua, amb què havia estat fregant el bar, i li van fer posar les monedes. També van agafar dues caixes plenes de tabac i objectes personals de les víctimes, com els mòbils i les carteres. «Ha estat un assalt molt bèstia. Les noies encara estan traumatitzades. A una d'elles, li van arribar a estripar el jersei», comenta el responsable del negoci. Se sospita que els dos encaputxats podrien haver estat en aquest bar dies abans per estudiar els moviments de les empleades.

L'atracament de l'Escala és calcat al que va passar el 13 de febrer al bar Aída de Torroella de Montgrí. També eren dos homes encaputxats que portaven una pistola i que van entrar al local quan s'estava abaixant la persiana. A més, com en el cas de l'Escala, van fer que totes les persones que hi havia a l'establiment s'estiressin a terra amb l'objectiu d'agafar els diners de la caixa. A Sant Antoni de Calonge, dimecres va haver-hi un cas semblant, però aquest cop en un estanc. Una parella d'encaputxats, també armats, van aprofitar l'última hora de la tarda per entrar al comerç quan estava tancat i després d'amenaçar les dues dependentes van robar entre 200 i 300 euros. En el mateix carrer d'aquest estanc de Sant Antoni, dissabte passat, un home també va robar amb una pistola 300 euros d'un supermercat.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Assalten una parafarmàcia a Celrà armats amb una barra de ferro

>Quart assalt violent en deu dies en comerços i bars de l'Empordà

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.