| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 24 d'abril de 2024


divendres, 22 de febrer de 2008
>

Maresme. Santa Susanna posa punt final al pla que li ha permès convertir-se en un model de destinació turística

El municipi ha rebut prop de 2,2 milions d'euros en els últims quatre anys

TERESA MÁRQUEZ. Santa Susanna
Santa Susanna va cloure ahir de manera oficial el pla de dinamització turística (PDT) que va obtenir a finals del 2003 per promocionar-se com a destinació turística emergent. L'acte va ser presidit pels representants de les dues administracions, Estat i Generalitat, que van aportar 2,2 milions d'euros a aquest municipi de poc més de 3.000 habitants i també va servir per fer recompte de totes aquelles inversions en projectes i productes que han permès crear l'anomenat «model Santa Susanna».


+ Joan Carles Vilalta i Josep Monreal durant l'acte d'ahir a Santa Susanna. / Foto: JOAN RIBOT

«El pla de dinamització turística és com una autopista: ens permet d'arribar fins a un cert punt, però el viatge continua amb noves carreteres que avui estem dissenyant.» L'alcalde de Santa Susanna, Josep Monreal (CiU), va voler recordar en l'acte celebrat a la masia de Can Ratés aquells objectius assolits gràcies a la injecció econòmica del PDT. «No tan sols hem creat producte, com el Centre BTT o l'estació nàutica, sinó que hem sabut gestionar-lo perquè continuï en el futur», va apuntar.



ANAR DE BRACET
Per la seva banda, l'exalcalde i ara president executiu de la Fundació Turística Santa Susanna, Joan Campolier, va insistir en la capacitat de cooperació i en la coresponsabilitat aconseguida entre l'Ajuntament i el sector empresarial «sense la qual no hagués estat possible arribar fins aquí». «Hem aconseguit les marques de turisme esportiu i de turisme de congressos perquè l'objectiu és especialitzar-nos i aconseguir ser una destinació durant tot l'any», va afegir Campolier. Tant la cap de productes turístics de la secretaria general de Turisme, Maria José González, com el director general de Turisme, Joan Carles Vilalta, no van estalviar elogis pels resultats aconseguits gràcies al PDT. «Santa Susanna, amb només 3.150 habitants, ha sabut treballar amb seny un model que li permet combinar la tranquil·litat de viure al poble amb una zona turística de primera línia», va assenyalar Vilalta.

Tant la Generalitat com l'Estat es van comprometre verbalment durant l'acte d'ahir a continuar ajudant el municipi a través d'altres plans de suport al turisme.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Maresme. El que queda per fer

>El pla de dinamització turística adjudicat a Santa Susanna es clou amb èxit

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.