| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 2 de maig de 2024


divendres, 15 de febrer de 2008
>

Un carnet i adreça electrònica




L'esborrany d'estatut també preveu «dignificar» la tasca que fan els 150 consellers de districte que hi ha a Barcelona amb els reconeixements següents:



CARNET.
Els consellers disposaran, a l'efecte d'exercir les seves tasques, d'un carnet acreditatiu de la seva condició.

ADREÇA ELECTRÒNICA.
Es dotarà tots els consellers d'una adreça de correu corporativa.

DELEGACIÓ DEL VOT.
Els consellers que amb motiu d'una baixa per maternitat o paternitat no puguin complir el deure d'assistir al ple del consell del districte poden delegar el vot en un altre conseller.

INCAPACITAT.
També podran fer delegació del vot amb motiu d'incapacitat temporal, sempre que es comuniqui amb 24 hores d'antelació al ple.

INFORMACIÓ.
Tenen el dret a obtenir del govern del districte antecedents, dades i informacions. Aquest dret s'exercirà de manera anàloga a allò establert en l'article 12 per als regidors en el reglament orgànic municipal.


 NOTÍCIES RELACIONADES

>Hereu proposa posar en nòmina de l'Ajuntament 70 consellers de districte

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.