«El gran èxit de les consoles de joc és que han passat de ser un producte adquirit bàsicament per adolescents a ser utilitzades per tota la família i s'han convertit en un article molt demanat també per les persones grans», va destacar un portaveu d'El Corte Inglés. El mercat de jocs és molt ampli i hi ha ofertes per a tots els públics. «Moltes persones grans utilitzen les consoles per entrenar la memòria amb jocs mentals», va indicar el gerent de Media Markt a Girona, Manel Fernández. La Wii és la més buscada, de manera que en alguns centres ja s'ha esgotat o està a punt de fer-ho. «Els fabricants no donen l'abast en la producció i queden poques unitats per vendre», va remarcar Fernández. La gerent del PC City de Girona, Belen Pavón, també va remarcar l'èxit que han tingut les consoles durant aquesta campanya.
Un altre característica de les vendes en productes electrònics d'aquesta campanya de Nadal és l'increment de demanda d'ordinadors portàtils. Des d'El Corte Inglés es calcula que ja suposen entre 60-70% de les vendes totals en ordinadors. «Això ha estat afavorit per la baixada de preus que han tingut els portàtils i l'increment de les prestacions», coincideixen a manifestar els responsables dels centres consultats. Un altre producte que encapçala les vendes són els televisors, en aquest cas seguint la línia de l'any passat. «No és l'any de més unitats de venda de TDT perquè la majoria de televisors ja la porten incorporada. El que si hi ha és una gran demanda de televisors, ja que es considera un dels electrodomèstics més importants», va afegir el gerent de Media Markt.
Els mòbils són un altre dels productes més sol·licitats. En productes electrònics, els centres no noten cap frenada en el consum, sinó, molt al contrari, un increment de demanda.