| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 17 de maig de 2024


dissabte, 15 de desembre de 2007
>

Marca amb personalitat pròpia




Entre els objectius qualitatius que s'ha proposat Mediterranean Shopping Way hi ha el de dotar la marca d'una imatge i personalitat pròpies que els permetin diferenciar-se de la competència; donar a conèixer l'oferta comercial i de serveis de l'eix comercial, així com les activitats específiques organitzades per Nadal, i estimular i motivar les botigues associades per tal que se sentin ajudades en la seva tasca. També han de definir-se, «com un eix comercial competitiu, modern i singular, en un entorn natural d'excepció». «Hem de desenvolupar un modest pla d'accions a curt o mitjà termini que ens permeti aconseguir els objectius anteriors». A l'aeroport, per exemple, es posarà publicitat a les cintes transportadores i a la línia adhesiva del terra, i s'instal·larà un aparell per fer records fotogràfics.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>El comerç de Palamós, Platja d'Aro i Sant Feliu s'uneix per captar turisme de Ryanair i de creuers

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.