divendres, 14 de desembre de 2007 > La moda lligada al concepte del divendres
La botiga Friday's Project de Tortosa serà la primera de les Terres de l'Ebre, però també la primera de la cadena a la demarcació de Tarragona i a la província de Castelló. Després d'obrir la botiga tortosina, la cadena arribarà a Saragossa. L'última franquícia va obrir a Moscou, però la seua expansió comercial ja arriba arreu d'Europa. Fundada l'octubre del 2005 a partir de Comdipunt, una antiga filial del grup tèxtil Inditex (Zara), la companyia va obrir la primera botiga al passeig de Gràcia de Barcelona. Al costat de marques internacionals com Diesel, Fornarina i Nolita, la cadena de franquícies també comercialitza marques emergents, sobretot nord-americanes i italianes, com Alcott, Post, Project Raw i Rebel Spirit. Amb tot, el 50% són marques de fabricació pròpia, com Friday's Project, Double Agent i Star System, que li permeten adaptar-se d'una manera ràpida a les últimes tendències. Com en la resta de botigues de la companyia, la botiga Friday's Project té previst renovar el gènere cada setmana amb les últimes novetats en roba i complements per a totes les butxaques, amb preus a partir de 9.90 euros. De fet, el concepte comercial de Friday's Project es basa en l'anomenada democratització de les marques. El nom està lligat al concepte internacional del divendres (friday, en anglès), amb connotacions positives i lúdiques, i busca exaltar les idees innovadores i els projectes creatius.
|