| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 25 d'abril de 2024


diumenge, 4 de novembre de 2007
>

Fugir del tòpic del turisme de sol i platja



la crònica

ÒSCAR PINILLA.

+ El golf gironí es va promocionar a Malmö. Foto: Ò.P.

Qui hagi provat el golf sap molt bé que és un joc complex. Però fins a quin punt és tan complicat? Molta gent deixa aquest esport perquè considera que cal dedicar-hi molt de temps, molts diners o perquè és massa difícil. És per això que els professionals de golf han d'idear estratègies per intentar simplificar el joc perquè continuïn existint jugadors de golf i per atraure'n de nous. Cal abaixar el nivell del joc? L'ensenyament és massa complex? Caldria innovar estratègies per motivar els jugadors en el camp? Cal presentar el golf de diferent manera per atraure grups de diverses edats?

Per respondre a totes aquestes qüestions, golfistes d'arreu d'Europa s'han reunit aquest mes d'octubre a Malmö, Suècia, en el marc del PGA of Europe Teaching and Coaching Conference (TCC). Aquesta trobada proporciona una plataforma excel·lent per als professionals per tractar assumptes importants, compartir experiències i reforçar la integritat d'aquest esport. El TCC es va celebrar per primera vegada a Milà el 1991. Des de llavors es va decidir que la conferència fos permanent i se celebrés de manera biennal a diferents llocs d'arreu d'Europa per estimular un desenvolupament continu i generar idees fresques. Itàlia, Suïssa, França, Alemanya i l'Estat espanyol –concretament Marbella– han estat els últims escenaris d'aquesta trobada de professionals del golf. El TCC s'ha convertit en una reunió que mou en cada edició aproximadament uns 1.000 professionals de trenta països, on també s'apleguen alguns dels experts de golf més cèlebres del món, que comparteixen les seves experiències i fan públics els mètodes científics més recents en tots els camps, sobretot pel que fa a l'ensenyament i els entrenaments.

Aprofitant aquest marc, el Club de Golf del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona no ha volgut deixar passar aquesta oportunitat per ser-hi present. És per això que, Empordà Golf Resort, Golf Platja de Pals, Golf Serres de Pals, Hotel La Costa, Golf Pitch & Putt de Gualta, Park Hotel San Jorge i l'Hotel Aigua Blava han anat a través del Patronat a aquest esdeveniment per promocionar la demarcació de Girona i la seva oferta de golf, fugint del tòpic del turisme de sol i platja. A part del tracte directe amb el client, on els comercials de les entitats i empreses gironines explicaven les seves ofertes, el Patronat de Turisme va engegar una iniciativa que consisteix a organitzar dos Fam Trips. Es tracta d'una proposta en què es convida quaranta professionals del golf entre el 25 de febrer i el 2 de març, i del 3 al 9 de novembre del 2008 a un viatge perquè coneguin i es familiaritzin amb la demarcació de Girona, els allotjaments i els camps de golf on poden practicar el seu esport preferit. L'objectiu d'aquesta iniciativa és que aquesta quarantena de professionals del món del golf puguin fer un petit tast de la demarcació perquè en un futur vinguin acompanyats dels seus alumnes i amics, i que, a més, el boca-orella animi altres professionals del sector a viatjar-hi.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.