| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dilluns, 29 d'abril de 2024


dissabte, 29 de setembre de 2007
>

Més de quatre hores de retards per dues avaries a Sants




Durant més de quatre hores, des de dos quarts de deu del matí i fins a les dues de la tarda, les línies C1, C3, C4 i C7 de rodalies van tenir retards d'entre vint i trenta minuts de mitjana. Aquestes demores van ser conseqüència de dues errades en el sistema de senyalització a l'estació de Sants que l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif), responsable del manteniment de la xarxa, està investigant. Ahir ningú d'Adif no sabia si la primera incidència havia provocat la segona o eren dues avaries diferents. La senyalització fallava per primer cop a dos quarts de deu del matí, i en aquest cas afectava els trens de les línies C1, C3, C4 i C7 que anaven en direcció a l'Hospitalet. L'avaria es va solucionar quan passaven vint minuts de les deu del matí, i aquest cop els retards no van superar els vint minuts, segons informava la companyia. La segona incidència, que va provocar demores de fins a trenta minuts, es va detectar «cap a les deu del matí», explicaven des de l'Adif, i va afectar les mateixes quatre línies però en direcció a la plaça Catalunya. Els tècnics, que en cap moment van haver d'interrompre el servei, van poder solucionar l'errada a un quart d'una, i els trens de Rodalies van tornar a circular segons l'horari establert a les dues del migdia. A l'estació de Sants no s'hi van viure ahir situacions de caos. Les noves pantalles informaven a la perfecció de l'hora a què estava previst que sortís o arribés un tren i del retard que aquest acumulava. Aquesta informació anava acompanyada de la que donaven per megafonia, només en castellà. Fins i tot el personal d'atenció al client preguntava amablement als clients que veien despistats si necessitaven ajuda. Hi ha coses, però, que no canvien, i la majoria contestava en castellà tot i que el passatger fes la pregunta en català.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Normalitzat el servei l'Hospitalet - Barcelona

>A licitació les millores a Granollers - Maçanet

>Renfe ha d'abonar 1.100 bitllets al dia pels retards a la xarxa de rodalies

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.