| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 26 d'abril de 2024


divendres, 21 de setembre de 2007
>

La Generalitat promociona Catalunya com a destinació exòtica per als catalans



M.A.L.. Barcelona

La rambla dels Caputxins de Barcelona és tan interessant com un mercat de la Xina; el delta de l'Ebre es pot comparar amb el riu Mekong del Vietnam; el Parc Nacional d'Aigüestortes, amb les muntanyes rocoses del Canadà; el castell de Peralada, amb un château francès; les vinyes del Priorat, amb les franceses; les illes Medes, amb les Maldives; Siurana, amb Jordània, i el temple romà de Vic amb l'acròpoli d'Atenes.

La Generalitat posa avui en marxa la campanya Que no t'ho expliquin per fomentar Catalunya com a destinació turística entre els catalans. La campanya, que té un pressupost de 200.000 euros, consta d'onze anuncis diferents en què es presenten indrets catalans des d'una perspectiva que n'accentua el perfil més exòtic. El conseller d'Innovació, Universitat i Empresa, Josep Huguet, va explicar que els turistes només visiten el 20% de Catalunya.

Els catalans van generar durant el 2006 un total de 26,7 milions de viatges, un 64% dels quals van ser dins de Catalunya, un 24,7%, dins de l'Estat i l'11,3% restant a l'estranger.

Huguet va inaugurar ahir l'exposició sobre el 75è aniversari de l'Oficina de Turisme de Catalunya.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.