| |||||
|
dijous, 6 de setembre de 2007 > Maresme. Presenten la marca Costa de Barcelona-Maresme per atraure turisme
LL.A.. Mataró El Maresme està decidit a impulsar el seu turisme de la mà de l'efecte de Barcelona. Per això es va presentar la marca Costa de Barcelona-Maresme. Aquesta iniciativa, nascuda de l'impuls i la voluntat del sector turístic per reivindicar «les característiques d'una comarca única», comença a caminar amb l'objectiu d'esdevenir un gran pol d'atracció de vacances i un instrument de col·laboració amb el consorci de promoció turística del Maresme. Així ho va definir i explicar el president de la Fundació Privada Costa de Barcelona-Maresme, Joan Campolier. L'exalcalde de Santa Susanna va posar èmfasi en el fet que «el Maresme ha d'aprofitar les sinergies positives que es deriven de tenir Barcelona tan a prop. Costa de Barcelona-Maresme és l'aposta global per ampliar i completar l'oferta canviant i evolutiva del sector turístic». En aquest sentit, la Fundació també haurà de tenir present les aportacions significatives i les recomanacions que s'han fet en matèria turística i en el camp de la promoció en particular, en l'ara fa mesos aprovat pla estratègic de la comarca Maresme 2015, i considerar la necessitat de promoure activitats de valor afegit vinculades a noves formes de turisme i «coordinar més endavant la promoció turística del Maresme amb la de Barcelona», deia Campolier. En l'acte de presentació hi van assistir molts dels empresaris que s'han abocat en la iniciativa. |
|