| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 25 d'abril de 2024


dijous, 6 de setembre de 2007
>

Maresme. Presenten la marca Costa de Barcelona-Maresme per atraure turisme



LL.A.. Mataró

El Maresme està decidit a impulsar el seu turisme de la mà de l'efecte de Barcelona. Per això es va presentar la marca Costa de Barcelona-Maresme.

Aquesta iniciativa, nascuda de l'impuls i la voluntat del sector turístic per reivindicar «les característiques d'una comarca única», comença a caminar amb l'objectiu d'esdevenir un gran pol d'atracció de vacances i un instrument de col·laboració amb el consorci de promoció turística del Maresme. Així ho va definir i explicar el president de la Fundació Privada Costa de Barcelona-Maresme, Joan Campolier. L'exalcalde de Santa Susanna va posar èmfasi en el fet que «el Maresme ha d'aprofitar les sinergies positives que es deriven de tenir Barcelona tan a prop. Costa de Barcelona-Maresme és l'aposta global per ampliar i completar l'oferta canviant i evolutiva del sector turístic».

En aquest sentit, la Fundació també haurà de tenir present les aportacions significatives i les recomanacions que s'han fet en matèria turística i en el camp de la promoció en particular, en l'ara fa mesos aprovat pla estratègic de la comarca Maresme 2015, i considerar la necessitat de promoure activitats de valor afegit vinculades a noves formes de turisme i «coordinar més endavant la promoció turística del Maresme amb la de Barcelona», deia Campolier. En l'acte de presentació hi van assistir molts dels empresaris que s'han abocat en la iniciativa.



Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.