| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 15 de gener de 2026


dimarts, 7 d'agost de 2007
>

La pluja fa suspendre els treballs a la variant de Girona, que no es talla

El reasfaltatge es farà de nit per evitar col·lapsar el trànsit durant el dia

MONTSE BARRERA. Girona
La pluja que va començar a caure ahir a la tarda va obligar a suspendre els treballs de reasfaltatge de la variant de Girona previstos en horari nocturn, que havien de començar a les nou del vespre i acabar a les set del matí d'avui i que comporten tallar el trànsit a la via. Els treballs, compresos entre els enllaços de Girona Sud i Girona Nord i a càrrec del Ministeri de Foment, està previst fer-los de nit per evitar les consegüents retencions de trànsit que comporten, i desviar els vehicles per l'AP-7.


+ Poc després de les nou del vespre, els cotxes continuaven circulant per la variant de Girona. Foto: EUDALD PICAS.

Tot i que fins a última hora es preveia que els treballs es portarien a terme, finalment els responsables de Carreteres del Ministeri de Foment van decidir suspendre'ls a causa de la pluja, segons van informar de la Subdelegació del Govern a Girona. El tall de la variant s'havia de fer des de les 9 del vespre d'ahir fins a les 7 del matí d'avui, per tal de realitzar les obres de millora, que consisteixen bàsicament en el reforçament del ferm de la carretera. L'objectiu principal de fer aquests treballs de nit és evitar col·lapsar el trànsit de dia, ja que la densitat de circulació és important. Durant el tall de la via en obres, el trànsit es desviarà per l'AP-7, en el tram gratuït entre els accessos de Girona Sud i Girona Nord.

Aquestes obres de reforçament del ferm formen part d'un projecte global de millora de l'N-II des de Figueres fins a Girona. Foment ja ha fet altres actuacions de millora a la variant en horari nocturn. L'última va tenir lloc el maig del 2003.

La Generalitat també ha optat per aquest sistema de treballar de nit, com en el cas de la C-31, entre Palafrugell i Mont-ras, amb la mateixa finalitat d'evitar cues en el trànsit. Una altra actuació que es va fer de nit va ser el sanejament de les juntes de dilatació del pont sobre el riu Onyar a la carretera de Quart.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Comencen a construir el túnel de Joanetes, a l'eix Vic-Olot per Bracons

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.