| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 29 de març de 2024


dimarts, 7 d'agost de 2007
>

Les queixes obliguen a reforçar la línia de bus Mataró-Barcelona



LL.M.. Mataró
Les queixes que la setmana passada van fer diversos usuaris de la línia d'autobús que uneix la capital del Maresme i Barcelona pels retards i perquè en hores punta els passatgers sovint anaven drets, ha tingut efecte. L'empresa Casas, titular del servei, ha decidit reforçar a partir d'avui mateix el nombre de viatges. La responsable del departament de qualitat i atenció al client de l'empresa, Susanna Vidal, admet que les modificacions que s'han fet dels horaris responen al volum d'usuaris enregistrats durant la setmana passada. Vidal creu que un dels motius d'aquest augment d'usuaris, en ple mes d'agost, es deu al mal funcionament del servei de Rodalies de Renfe i que molta gent amb motiu d'aquest desgavell han optat per agafar l'autobús. «Tot i que encara no disposen de xifres, el que sí que podem afirmar és que s'ha notat un fort increment respecte a l'estiu de l'any passat», hi afegeix. El reforç, que ha de millorar la freqüència de pas, consisteix en quatre expedicions més al matí i quatre a la tarda en sentit Mataró i sis expedicions al matí i quatre a la tarda en sentit Barcelona.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.