| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 29 de març de 2024


dijous, 2 d'agost de 2007
>

Usuaris del bus que va de Mataró a Barcelona es queixen pel mal servei



LL.A.. Mataró
L'entrada en funcionament de l'horari d'estiu de la línia d'autobús entre Mataró i Barcelona ha provocat les queixes d'alguns usuaris. Entre altres coses, els afectats denuncien retards de fins una hora en el pas dels combois i que en les hores punta han de viatjar drets. «Com és possible que t'hagis de posar el cinturó per anar amb cotxe i en canvi puguis viatjar amb autobús dret anant per autopista?», es preguntava Txell Pañella, que també assegurava que en algunes parades la gent s'havia quedat a terra. Caterina Berenguer, que viu a Mataró i tornava de Barcelona, explicava que «per anar a Barcelona l'autobús ha trigat vint minuts més del que estava previst, i per tornar ha trigat una hora». Susanna Vidal, responsable de qualitat de l'empresa Casas, encarregada del servei, va explicar que part d'aquesta situació és culpa del caos que aquests dies està patint Renfe «i que fa que molta més gent agafi l'autobús». Vidal va assegurar que «si puntualment alguns passatgers han d'anar drets és perquè van en un autobús on per la seva capacitat la llei ho permet», dada que va corroborar el Servei Català de Trànsit. La companyia va manifestar «no tenir constància» de gent que no hagués pogut pujar al bus.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.