| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 24 de desembre de 2025


dijous, 21 de juny de 2007
>

Barcelonès Nord. Es mantenen els vuit districtes




Malgrat que tant CiU com ERC parlaven en els seus programes electorals de la necessitat de reduir els districtes i de dotar-los de més competències, el nou govern ha acordat no modificar l'actual divisió territorial i mantenir els vuit districtes actuals, amb l'única novetat que Pomar es reincorpora al districte tercer. Fonts del nou tripartit han assegurat que la voluntat és anar dotant les regidories de més personal i, en paral·lel, de noves funcions.

Amb la divisió de l'Ajuntament i del territori pactada, l'únic que resta per revelar és el nom dels regidors que ocuparan cada cartera. De fet, el PSC és l'únic partit que encara no els ha fet públics. Tampoc no se sap quins càrrecs electes obtindran una tinença d'alcaldia. El PSC en tindrà cinc; CiU, tres, i ERC, una. En pocs dies se sabrà a més a més qui ocupa el càrrec de president i qui el de portaveu dins de cada grup municipal, del govern i de l'oposició.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Barcelonès Nord. El nou govern de Badalona introdueix pocs canvis en l'organització municipal

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.