| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 27 de desembre de 2025


dimecres, 18 d'abril de 2007
>

Negoci immobiliari




L'enderroc de l'antiga estació de mercaderies i de les altres 30 naus ferroviàries durarà quatre mesos i deixarà pas a la transformació urbanística més important que hi haurà a Barcelona els pròxims anys: es cobriran les vies d'un corredor ferroviari i industrial de 3,5 quilòmetres i en la superfície es construiran uns vuit mil habitatges, edificis d'oficines, hotels, i un parc lineal. Renfe, ara Adif, és la principal beneficiada de les requalificacions del sòl. La meitat de les inversions del ministeri al tram Sagrera-Trinitat li sortiran de franc. Segons va dir ahir el tinent d'alcalde Xavier Casas, entre el 40% i el 50% dels 1.200 milions d'inversió provindran dels aprofitaments urbanístics. El març del 2004, les inversions es valoraven en 400 milions d'euros. En tres anys el cost s'ha multiplicat per tres.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>L'Estat tanca el traçat del TAV a Barcelona amb una inversió milionària a la Sagrera

>El túnel no es toca

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.