| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 28 de març de 2024


dissabte, 16 de setembre de 2006
>

Ni informació ni indemnització



R. LÓPEZ A. BALLBONA.

El servei de tren va continuar ahir amb problemes a causa de les pluges, tot i que es preveia recuperar la normalitat total ahir al vespre. Però durant el dia, tal com va passar dijous, en la línia de Portbou a Barcelona només circulava un tren per hora i sentit, per la qual cosa es van haver de limitar els serveis de trens; a primera hora del matí, es restablia la normalitat entre Portbou i Figueres. El tram entre Sant Miquel de Fluvià i Flaçà va ser el més afectat durant tota la jornada i només funcionava una de les dues vies. Aquesta situació va afectar tota la línia i va provocar retards de fins a una hora en els horaris previstos.

L'oficina d'atenció al client de l'estació de Sants presentava al matí una cua de passatgers indignats amb Renfe pel mal funcionament dels trens de la línia del corredor mediterrani, però sobretot també per la falta d'informació. En aquesta oficina, un panell ja avisava els usuaris del tren 994 que «el retard no és indemnitzable si es deu a causes meteorològiques». Això, és clar, encara enervava més usuaris com ara la Maria Sierra, que havia vingut de Còrdova amb la seva mare i el seu gos. Però la Maria va presentar una reclamació perquè durant el trajecte no van avisar els passatgers del retard i fins i tot al bar del comboi es van acabar, a primera hora del matí, les pastes i les begudes.

Un matrimoni francès que anava en direcció a Cervera s'estiraven els cabells: a Salou es van trobar la via tallada, van agafar un bus fins a Tarragona, després un taxi fins a l'estació de tren de la ciutat i quan ja eren a Sants van perdre el tren que anava en direcció a Cervera perquè havien anunciat el tren «quan ja era a la via», va indicar Mohamed Mamesi. «Això sembla un bordell, és un desordre i ningú t'informa de res», es queixava la seva dona.

A la cua de l'oficina d'atenció al client, un sofert treballador de Renfe suava per mirar de calmar els passatgers, per bé que les informacions que podia donar eren poques.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Els ruixats fan esllavissades a cases de Roses i Llançà i es desallotgen uns 30 veïns

>Problemes a Colomers.

>La situació meteorològica es normalitza però Renfe tarda tres dies a fer-ho

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.