| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dilluns, 29 de desembre de 2025


dijous, 22 de juny de 2006
>

Segon dia amb fustes a Mataró



LL. ARCAL M. BARRERA. Mataró

Les fustes van tornar a ser les protagonistes el segon dia de selectivitat a l'institut Miquel Biada de Mataró. A l'igual que ahir, els gairebé 200 estudiants que fan les proves d'accés a la universitat al centre mataroní van tenir com a taules per fer els exàmens unes fustes.

Tot i això, els professors del centre i la seva cap d'estudis, Imma Llorens, van explicar que aquest fet ha estat «habitual» durant més de deu anys. «Amb aquest sistema també s'hi han fet oposicions i altres exàmens», ampliava Llorens. La cap d'estudis, però, va reconèixer que «potser no són les condicions més òptimes per fer un examen». Per la seva banda, el president del tribunal de la selectivitat de l'institut, Joan Miralles, va puntualitzar que «a Mataró hi ha altres centres on es fan les PAU que no tenen llum natural o aire condicionat». Tot i això, alguns estudiants no van escatimar crítiques per la mesura de les fustes. Neus Pujol, una alumna que feia la prova al Miquel Biada, va declarar, queixant-se, que «la taula no s'aguanta sola, és impossible aguantar-la i et cau la calculadora». La coordinadora de les PAU, Pilar Gómez, va negar ahir que la situació fos tercermundista com havia denunciat un grup de professors i va comparar aquests alumnes amb els que fan els exàmens amb «una cadira de braç de pala». Gómez va assegurar que no ha rebut cap queixa formal per aquest fet.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>L'oficina de la selectivitat s'oblida d'enviar exàmens a Tarragona i Girona

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.