| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dilluns, 8 de juny de 2026


divendres, 19 de maig de 2006
>

Robatoris a comerços dels voltants de l’antic Santa Caterina de Girona

Ahir van entrar en una botiga de marbres per tercer cop en dos mesos

CARMINA SOLANO. Girona
Els comerciants que tenen establiments a prop de l’antic hospital Santa Caterina de Girona es queixen que des de fa uns mesos han augmentat els assalts a la zona. Ho atribueixen a les obres que es fan al carrer Pompeu Fabra (davant de la Casa de Cultura), que fan que no hi hagi trànsit de vehicles i que, en conseqüència, la zona sigui més solitària. Ahir a la matinada, van entrar en una botiga de marbres per tercer cop en dos mesos i, el matí abans, en un bar per segona vegada en un mes.


+ Un empleat de la botiga de marbres i el vidre trencat. Foto: C.S.

En només dos mesos, han entrat tres vegades a la botiga Marbres Togi, al carrer Ginesta. L’últim cop va ser ahir a la matinada: van esbotzar la porta de fusta provisional que hi ha al local (en espera que s’instal·li la porta de vidre que ha de substituir la que fa unes setmanes també van trencar) i, amb el cop, van esquerdar un vidre de l’aparador. És la segona vegada que els lladres entren a l’establiment i no s’enduen res. El primer cop van robar dos ordinadors portàtils i diners.

El dia abans, una parella de lladres havien entrat, a quarts de sis del matí, al bar Panella, que està situat al carrer Pompeu Fabra. Van trencar la persiana d’una finestra i van entrar al local, aprofitant que els amos encara no havien arribat. Van destrossar una màquina escurabutxaques i se’n van endur la recaptació. Un policia municipal que anava a treballar i va passar per davant de l’establiment va enxampar els dos lladres, però aquests van aconseguir escapar-se. L’agent va arreplegar la jaqueta d’un d’ells, on hi duia la documentació. És el segon cop en un mes que entren en aquest local.

Des de les festes de Nadal, també han assaltat tres vegades el bar restaurant El Rebost i un cop el Garbí (també situats al carrer Pompeu Fabra). Hi van entrar de matinada i es van endur les monedes que hi havia a les caixes enregistradores, a les màquines escurabutxaques i a la màquina de tabac. D’altra banda, fa uns dies van entrar a robar a la botiga de roba Pimkie, al carrer Joan Maragall, i es van endur alguns complements de vestir.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Riudarenes, feu dels lladres silenciosos

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.