Cada col·lecció inclou una mitjana de vint peces i lempresa ha fet una aposta per la creativitat i el disseny, amb joies molt vinculades a la moda, segons va informar el gerent de Joidart, Jaume Julià. A partir dun taller de joieria a Osor el negoci es va anar ampliant i actualment el seu producte es pot trobar en un gran nombre de punts de venda, entre els quals hi ha joieries, botigues de complements i establiments de disseny. Les botigues pròpies Platamundi estan situades ara com ara a Barcelona i Girona, tot i que lempresa té un projecte dexpansió que preveu crear més botigues pròpies i estudiar també la possibilitat de franquiciar el negoci.
La facturació és duns 4,6 milions deuros anuals i té setanta treballadors, vint-i-cinc dels quals estan al taller, vint-i-cinc més a loficina de Santa Coloma i la resta són comercials. Lempresa disposa dun equip de disseny i la producció es fa al taller dOsor i també en diferents fàbriques de països com Tailàndia, Indonèsia, lÍndia i les Filipines. «Daquesta manera ens permet fer peces molt artesanes que pels costos al nostre territori no es podrien assumir», van destacar els responsables de Joidart.
Al taller propi es porta a terme la producció per mitjà de la tècnica semiartesanal de la cera perduda. El 80% de la producció es ven a lEstat espanyol i la resta a lexterior.